به گزارش روابط عمومي مديريت جهاد كشاورزي شهرستان دشتي درآستانه ورود به هفته جهادکشاورزی مدیر و کارکنان مديريت جهادکشاورزی شهرستان با ا مام جمعه شهر خورموج دیدار نمودند. دراین دیدار ابتدا مهندس احمدی مدیرجهادکشاورزی گزارشی از وضعیت کشاورزی شهرستان و عملکرد اين مدیريت ارائه نمودند و بیان داشت امسال که از طرف مقام معظم رهبری (مدظله العالي )مزین شده به سال اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل نشان از تأكيد معظم له براقتصاد است. درسال زراعی 94 عملکرد خوبی در تولید محصولاکشاورزی داشته ایم و بخش عمده ای از مسئولیت تولید وامنیت غذایی بر عهده جهادکشاورزی است وي ادا مديريت جهاد كشاورزي شهرستان دشتي...
ما را در سایت مديريت جهاد كشاورزي شهرستان دشتي دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 3:23